H&M-beställning

hm-beställningen

Nu har H&Ms höstkatalog kommit i en uppdaterad upplaga och den här gången tänker jag inte vänta tills kläderna kommer ut i butiken. Nej, nu ska här beställas! Det blev visst rätt mycket gråa saker..men är det favoritfärgen så är det :)
Detta skall beställas:
- den omtalade Skinnjackan
- Grå ribbade strumpbyxor
- Guldhalsband med berlock - hade tänkt använda den tillsammans med ett annat långt guldhalsband jag har..
-
Gråa velourbyxor - såg väldigt mysiga ut och kommer användas till både träningspass och myspyskvällar.
- Grå topp
- Stor grå kofta -
men jag kan inte bestämma mig, den grå eller den bruna?
- Grå ullsockor



Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker att den gråa är mycket finare än den bruna.. tror jag. okej, lite finare kanske.

2006-10-07 @ 19:54:48
Postat av: anna

jag är inte så förtjust i grått, men skinnjackan ser G-R-E-A-T ut!

2006-10-08 @ 12:52:32
Postat av: Louie

Dom där velour brallorna vill jag också ha men jag ska nog köpa i osa eller svart..vilken färg tkr du?

Postat av: Linnea

louie: svaart :)

2006-10-17 @ 22:28:54
URL: http://hellokitten.blogg.se/
Postat av: louise

den gråa tröjan är finare än brunt :)

2006-10-23 @ 20:36:20
Postat av: Linnea

louise: Men jag haaaar redan en kofta i grått, brunt är asnice ju! :D

2006-10-24 @ 11:44:37
URL: http://hellokitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback