Dorothy Perkins

63696-131Jag fattar inte att jag har undgått att missa klädmärket Dorothy Perkins. Söta och moderna kläder, och det bästa av allt, priserna ligger i samma klass som H&M! En vanlig topp kan man få för 45kr och väskor ca400kr. Skitbra!
Jag tror att Dorothy Perkins-kläderna finns på
Debenhams i Stockholm och direkt efter skolan imorrn ska jag in och checka! Can't wait! Har gluttat runt på deras hemsida idag och hittade ett par favoriter, hoppas verkligen att kläderna som säljs i England säljs i Sverige också. 
Here they are!


Kommentarer
Postat av: sarah

jag är kär

2006-10-04 @ 21:26:30
Postat av: Emma

snygga kläder!

2006-10-07 @ 19:35:06
Postat av: sarah

åh, jag vill ut och shoppa. det borde vara förbjudet att ha stängt på söndagar (jag syftar på de dumma butikerna) crap.
men men, nu får du allt ta och uppdatera bloggen kätbrät :>

2006-10-08 @ 12:57:40
Postat av: Nora

Någon hemsida ? :)

Postat av: anna

dp gör fina kläder, inget "speciellt" men skorna är underbara! bästa dp finns i london så kolla in där om du har vägarna förbi..

2006-10-23 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback