Sunday brunch

63696-151
Alla fina foton har Sarah tagit

Idag drog jag in till söder och åt brunch (frunch xD) på Café String med Louise och
Sarah (hennes blogg kommer upp inom kort så håll utkik). Jättekul och jättemysigt. Efter fikat gick vi runt i lite second hand-butiker (hey, jag hittade ett glas!) och sedan gick vi runt i en söt liten park och hade en liten photosession. Mycket skratt och flumm blev det.

               

På sista bilden syns bilden på skärpet som varit efterfrågat. Fick det av Sarah som köpt det på second hand <3

Klädsel:
leggings, svart klänning, skärpet, grå stickad kofta, skinnjackan och på fötterna ser ni mina nya vinterstövlar från din sko!

Kommentarer
Postat av: sarah

haha, jag ser lite halv konstig ut på bilderna
men du är lika söt som vanligt! :D

2006-10-15 @ 23:00:38
Postat av: Amanda

ååh, värsta mysigt med brunch ju
vilken jätte söt outfit du lyckades få till där!

2006-10-16 @ 19:32:23
Postat av: katie

håller me amanda!
sött skärp du fått av din vän jag vill oxå få fina saker av mina vänner...

2006-10-16 @ 19:45:22
Postat av: Linnea

amanda: tack! Jaa, det borde man göra oftare, man har oftast ändå inget bättre för sig på söndagarna :P
Katie: Jaaa, visst är hon snäll? Jag tycker du ska tjata på dina vänner att dom ska börja ge dig fina presenter ^_^

Postat av: Johanni

Lajni, superfina kläder! du passar skitbra i dom :P

2006-10-20 @ 18:09:57
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Carl

Sara kan det där med foto. Hördudu! Jag googlade på mitt sajtnamn "Sunday Brunch" och fick bl.a. fram din blogg. Där ser man! Ha en trevlig afton!

2006-11-07 @ 16:15:13
URL: http://www.sundaybrunch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback