Loppis-fynd!

Var på loppmarknad idag, och som jag har fyndat! Massa finfina grejer fanns det, och himla billigt också! Hädanefter ska jag alltid gå på loppisar!

Detta fyndade den lilla loppis-katten:
1.
2.3.4.5. 6.7.8.

1. Svart skinnväska med gulddetaljer - 20kr
2. Liten svart axelremsväska - 20kr (gilla spännet!)
3. En klocka med brunt armband och guldig "ram" runt urtavlan. Precis en sån jag velat ha! - 40kr
4. 3 armband; guldkedja och två stela. Det röda påminner lite (bara lite) om Hermés-armbanden. 20 kr respektive 10 kr styck.
5. En sån där klocka (vet inte vad det heter..) Var faktiskt på jakt efter ett sånt och nu är mina planer att sätta en lång guldkedja i den så att den blir ett halsband - 10 kr. Det andra är ett guldhalsband med en Nalle Puh-berlock på som var himla söt. Btw var den köpt i NY :o - 20 kr
6. Två plåtburkar med gamla bilder på, tänkte ha dem på mitt sminkbord - 10 kr styck
7. Svarta stövlar - 20 kr!
8. Lite flummiga spetsiga svarta skor/tofflor. Men de var coola! :) - 13 kr

Åh, jag är så himla nöjd :D Och allting gick ju bara på typ 200 spänn!

Idag har jag även invigt mitt lila nagellack! (don't mention mitt stökiga skrivbord)


Så, nu ska jag skicka in min beställning till H&M, sedan duscha. Sedan sova. Blö..imorgon är det ännu en skolvecka att ta itu med =(

Ha det bra alla <3 puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Vilka fynd! Superfina armband alltså! =)=)

Postat av: alice

fan vilka cheap fynd asså..allt var skit snygg
var kan man fynda sådan lr var var loppisen?
xox

2006-10-23 @ 20:54:15
Postat av: Linnea

Klara: tack!
alice: tack! Min loppis var precis där jag bor, Vällingby. Men loppisar ska väl inte va så svårt att få tag på? ;) det finns säkert en i närheten där du bor, kolla på typ internet och när folk sätter upp lappar och så! ha det bra

2006-10-24 @ 10:59:01
URL: http://hellokitten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud så snygga armband.:)

2006-10-27 @ 19:01:11
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback