lill-lördag

Har precis kollat på Entourage, himla bra! (Vince Chase ohlala)Tv-programmen på hösten äger ju verkligen! Housewives, Grey's anatomy, allt med Filip & Fredrik och snart börjar OC också. Och Idol såklart. Marcus äger ju öf cörs. Apropå Idol så såg jag Danny idag på Åhléns city, smidig som jag är så gick jag förbi lite extra nära haha. Han tittade på mig då. Aw :) haha!

Jaha...bara för att ha något att skriva om så är jag på kappa/duffel-jakt just nu. Var på H&M idag och kollade och hittade många kappor. Men ingen snygg duffel tyvärr. Ska leta vidare imorrn.

PSYCHOOch nu har också min beställning till H&M skickats iväg. Köpte allt det som jag planerat plus en oversize lila tröja som Johanna också beställde har jag för mig. Såg himla mysig ut. Kommer få allt i mitten av november typ, längtar längtar!

Och bara några dagar kvar tills det är höstlov, yippiieeeeeeeeeh! Ska gå massa på bio, sitta och mysa och typ kolla film <3 Aw. Och idag köpte jag "Amelie från Montmartre" på rea. Den verkar så mysig. Och idag såg vi "Psycho". Haha, det var så himla kul :D Älska skräckfilm (speciellt om dom inte är speciellt läskiga :D).

Wooah innan jag avslutar måste jag bara klaga lite på mitt hår. Vet inte vad jag ska göra med det, ska nog låta Sarah ta och klippa det lite :/ Gah, måste köpa massa nya hårgrejer typ mousse och inpackning och sånt.

Alla baskrar och mysiga höstfärger har gjort mig lite så där konstnärlig. Så snart är en bild på väg (när scannern fixat sig)

Jaja, back to reality (skola och läxor)

Puss och kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha, gamla skräckisar är lätt underskattade! du var så söt när du inte riktigt visste om du skulle vara rädd eller inte och sprang fram och tillbaka ;>
du kanske kan vara med på min, annas och ivans filmkväll? ;>

Postat av: Linnea

hahaha, jag var inte rädd från början!! jag såg bara inte för alla huvudena! Men sen flyttade jag tillbaka när det blev leskigt ._.

2006-10-26 @ 08:59:53
URL: http://hellokitten.blogg.se
Postat av: sarah

hahahah :D

2006-10-26 @ 11:08:40
URL: http://aurevoir.blogg.se
Postat av: sarah

2006-10-26 @ 11:09:05
URL: http://aurevoir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback