En heldag med Filip och Fredrik

Filip, Fredrik, Jag och Sophie

I onsdags var jag och Sophie på två inspelningar av Ett Herrans Liv, med Filip och Fredrik. Inspelningarna var på dagtid så jag fick ta till en tandläkarursäkt ("ett uråldrigt trick" som killarna kallade det, när de frågade vilka i publiken som sagt att de skulle till tandläkarn idag när de frånvaroanmälde sig). Jaja, det var ju bara en engångsföreteelse, så det är ingen större fara tycker jag.
Iallafall. Under första inspelningen så var det Bert Karlsson som var gäst. Vi satt längst fram och det var jättekul :) När inspelningen var slut så kunde man stanna kvar och ta kort, få autografer och snacka med FF (bra förkortning ^^). Och de var så himla snälla! Det trodde jag faktiskt inte innan, men de var så himla roliga. De pratade med alla och var så himla trevliga! Vi tog en bild (se ovan) och precis när den skulle tas sa Fredrik (sittande): "Kom lite närmare så får jag känna...era dofter.." Hahaha, guud han är så söt <3

Sen drog vi in till centralen, åt på burger king, sprang in på Åhléns och provade lite parfymer (jag fastnade för Brittan's Fantasy) och sen köpte jag "Två nötcreme och en moviebox" och Sophie "100 höjdare" som både Filip och Fredrik skrivit.

Sedan åkte vi tillbaka igen till inspelningen av andra avsnittet där Victoria Silvstedt var gäst. Det var lite mer folk då så vi fick sitta på 3e raden, men det var inte fy skam det ^^. Det var lite roligare när Vickan var gäst, även fast man fick stå ut med en hel del svengelska. Men det var kul :D
Sen efter det stannade de kvar igen och tog kort och signerade grejer. Vi fick då också en kram av Fredrik eftersom att han så gärna ville krama alla, aaw <3 Vi fick även våra böcker signerade.

Jaaa, så nu sitter jag här, typ helt deprimerad eftersom att jag älskar dom båda så himla mycket! Fan jag vill också vara 30 år. Jag deppar typ sönder. Aja, det dröjer iallafall inte så länge tills 100 höjdare börjar sändas på tv. Då får ni hålla utkik efter mig, mohah ^^!


Kommentarer
Postat av: Klara

Nä skit vad avis jag blir :D

Filip och Fredrik forever ;P

Postat av: Emilia

Va roligt :)

2006-10-22 @ 09:27:17
URL: http://brunettenemilia.blogg.se
Postat av: emelie

fett coolt

2006-10-22 @ 13:46:11
Postat av: Nora

Kuul :)

2006-10-22 @ 16:41:08
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Sheena

Haha, så SÅ töntigt var det alltså inte av mig att köpa de böckerna när jag inte hade femman? ^^

2006-10-22 @ 21:21:09
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Linnea

asg xD hahaha, näää böckerna är bara coola nu. Men väldigt kul var det när man liksom ser dig framför mig, hahaha :) aaw

2006-10-22 @ 21:44:40
URL: http://hellokitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback