En dröm

en drömJag trodde jag skulle kolavippa när jag såg den här bilden när jag kollade runt på bilddagboken.se idag. Den är precis en sådan kappa jag vill ha! Rund krage, stora knappar och framför allt luva! Grejen är den att jag inte har någon aning om var den kommer ifrån! gaaah, jag måste veta!
Jaja, antagligen är den nog ändå för dyr för mig så det får nog bara bli en dröm helt enkelt. Får kolla runt på H&M eller nåt och se om de har nåt liknande. Snyft.
Apropå drömmar så drömde jag i natt att jag var ihop med Filip Hammar (ena halvan av Filip och Fredrik). Fock, jag hatar drömmar. Jag kan inte sluta tänka på mina små pöjkar, buhu ><

Aja, imorrn ska jag nog ta och tröstshoppa lite grann, även fast jag inte har några pengar så jag vet inte hur det ska gå till :S..jaja. Och om någon har en aning om var man antingen kan hitta den här jackan eller någon liknande får denne vänlige själ gärna tala om det för mig.
Puss! <3

(och ja, jag har ändrat mig. Jag tror jag ska försöka satsa på en kappa eller duffel i höst och vinter!)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilken snygg jacka!

Postat av: Sophink

haha, jag har också drömt sådana drömmar sedan dess :(

2006-10-25 @ 12:28:43
Postat av: ellie.

vart hittar man den där jackan? hemsida? :)

2006-10-25 @ 15:52:26
Postat av: Linnea

ellie: Jag har ingen aning, det är därför jag skrev upp det för att jag undrar ;P

2006-10-25 @ 21:28:56
URL: http://hellokitten.blogg.se/
Postat av: ellie.

jag läste inte det du skrev. kollade bara på bilden. ha. sry d:

2006-10-26 @ 18:53:32
Postat av: M

Jag tror att hemsidan är shopoholic.se jag såg den där bilden på jackan i min senaste elle med Elsa Hosk o Mona Johanesson på framsidan.

2006-10-28 @ 10:18:25
Postat av: Linnea

M: tack så mycket!

2006-10-28 @ 16:24:22
URL: http://hellokitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback