INTE OKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså gud jag blir så trött på mig själv, har typ inte skrivit något vettigt  blogginlägg på hundra år, det känns inte bra. Jaja, för att uppdatera lite så har jag fått mitt H&M-paket hemskickat. Allt var bra förutom lila tröjan som var för liten. Hade gärna lagt upp bilder om inte det varit för att min kamera är paj. Jag har också varit på bio med Christina, Djävulen bär Prada. Den var helt okej - LLLLL- 3 av 5 i betyg ^^ Kläderna var rätt fina, men man hade väl hoppats på fler snygga kreationer. Men det fanns iochförsig annat fint att titta ^^
Och nu är det fredag igen. Blir ju Idol ikväll (Go Marcus!). Och nu efter skolan ska jag till Åhlens och lämna tillbaka en tröja, för de 300kr jag får tillbaka ska jag kanske köpa den omtalade babydoll-klänningen från H&M. Har sett jättemånga som har den, till och med min lärare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

17 utropstecken. I'm so proud! :')

2006-11-11 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback