helg

H&M-klänningAlltså oj, har suttit här från tolv till halv fem nu och bara kollat modebloggar :s Snacka om killing time. Nu är det iallafall helg. Ikväll kommer min kära kamrat Madde och så ska vi ha sleep-over. Vi ska äta godis och kolla på Garden State - SÅ HIMLA BRA FILM!
Igår efter skolan drog jag och
Sarah till H&M för att försöka hitta babydoll-klänningen. De vi hittade fanns inte i rätt storlekar så vi ska fortsätta lookilooka. Men vi köpte iallafall likadana andra klänningar fast olika färger. Min är mörkblå. Den är typ som en långärmad babydoll-klänning :P Bild kommer kanske så småningom.
Jag provade även den här -> också. Väldigt fin men jag har tusen grå plagg just nu så jag lät bli. Hängde undan ifall jag skulle få nåt infall.
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

så fin klänning =) , den påminner om den klänningen jag har på mej i dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback