Face Hunter i Stockholm


1.1

Detta är mina favoriter från när
Face Hunter var på besök i Stockholm, ah jag är så stolt över att vara svensk ibland :>
2.3.4.5.6.7. 8.

Nr 1 är så underbar så jag tror jag smäller av. En riktigt snygg partypaljettklänning tillsammans med grå strumpisar, svarta stövlar och så skymtar man en guldig väska.
Nr 2's väska och frisyr var riktigt smashing, lite coolt med ett kors var det också.
Älskar tröjtrycket på nr 3!
Nr 4 är en riktig cooling, älska brillorna!
Nr 5 Snyggt lövtryck på topen
Nr 6 Halsbandet <3
Nr 7 tyckte jag bara var så himla söt, och hon bar upp sin dräkt med bravur!
Nr 8 Blusen var jättesöt


Och två "kändisar" som fastnade på linsen:

Forna Fame Factory-deltagaren Dajana Lööf och Idol-programledaren Mogge!

Iallafall, vilken var din favorit?

Kommentarer
Postat av: Camilla

finfint!

Postat av: Anonym

älskar mogge ;D

2006-11-17 @ 09:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback