shoppingshoppingshopping

Jähu, nu har jag äntligen köpt alla mina 'sommarkläder'. Igår var jag i stan med Johanna och handlade en massa (mest linnen ^^), och idag var jag med mamma och köpte lite till. :P
Tänkte lägga upp bilder på allt.


ballerinaskor, vagabond

gult ribbat linne, Only

klänning, Vero Moda.
Diadem, Åhléns
"rosettskärp", gjort själv från ett sidenband

t-shirt, Jc

grönrandig bikini, Kappahl

svart skinnväska, Åhléns

grått ribbat linne, Only
gult halternecklinne, H&M

Nu är jag redo för sommar :)


Kommentarer
Postat av: Freja

Skorna har jag faktiskt kollat in också :p
Klänningen var väldans härlig, tröjan och väskan också =)
Bikinin är en sån passform jag också vill ha! =D
Och linnena är bra de med ;)

Postat av: Johanna

Klänningen var jätte fin Lajni, du passar jätte bra i den och väskan var mega fin.

2006-05-22 @ 11:25:28
URL: http://www.johannasplace.blogg.se
Postat av: Bohemica

Ballerinorna från Vagabond var jättesöta!

2006-05-22 @ 13:43:28
URL: http://bohemica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback