Välkommen in i gänget

Jaha, så har man blivit en av dom dära bloggarna då. Det känns..^^ skoja.
Den här bloggen kommer väl att handla om mig antar jag och händelserna (som inte är så många) i mitt liv.
Sitter fortfarande och surar lite över att Carola vann. Självklart så har hon en jäkla massa karisma och sånt, men jag tror ändå BWO skulle lyckats bättre i Aten. Martin Rolinski är ju så snygg så man dööööör, aah!
Jaha, så var man sjuk idag igen då, och det beror nog inte alls på att jag egentligen skulle ha föredrag idag om Lasermannen, nä inte alls! Nä, men allvarligt talat så är jag fortfarande förkyld och hostig så bäst är det nog om jag stannar hemma. Men klart..föredraget är nog en liten anledning ändå ;-)
Nä, nu måste jag gå och snyta mig *sniff* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback