TRÄNA!!

 
                                                             leopard
ÅH VAD JAG ÄR TRÖTT! Har precis haft fys-pass på gympan med dom mest irriterande killarna i klassen som ledde lektionen. My feet hurts. Och ikväll ska jag till Friskis och Svettis med
Johanna (Dubbelpass!!). Har aldrig gjort det förut..men det blir nog kul och..svettigt. Kommer ha gott samvete sen iallafall.
Och nu är det helg snart, gah vad skönt. Men det blir nog mycket skolarbete då..ligger efter >__< Men på lördag ska jag iallafall åka in till stan och shoppa, wee, äntligen ska jag köpa mina Vans ;D
Och jag längtar till våren så himla mycket, blir snart tokig! Vårskorna ska iallafall i år vara ett par röda ballerina's. Men det finns många snygga just nu.
Hang in there

Kommentarer
Postat av: Fruf

Ohh!
Vilken sorts vans blir det? =)

2006-03-24 @ 13:12:31
Postat av: Lajni

Fruf: Tror dom dära som jag har länkat lite längre ner..rutiga typ brungröna..

2006-03-24 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback