Vill bli ett ljushuvud

Shit vad jag vill ha min naturliga hårfärg alltså. Det är mycket finare med blont än den rödbrunblonda weirda färgen jag har nu. När jag ser bilder på Nicole, Kirsten och Kates solblekta frissor undrar jag varför jag har färgat bort det blonda i alla dessa år. Förhoppningsvis kommer håret ändå solblekas en del i sommar, och om det inte har gjort det till hösten får jag ta till färgning :)

Längtar till skolmiddagen imorgon kväll, det ska bli kuul ^^.
Och i natt måste jag gå upp vid 4 för att kunna vinna hem min lilla älskling på tradera ;) Jag bara måste ha den! Ni får senare se vad det är.

Dagens bild:
Haha, vem får för sig att spruta ner irriterande, påträngande människor med vatten? Kanske något man borde testa någon gång. Nicole Ritchie rox!

Vattenkrig


Nä, nu ska jag ut och powerwalka med johanna ;P C ya soon children


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var en trevlig promenad. men ditt hår är fint nu med. men en du skulle vara uber gullig med solblekt hår. Satsa på det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback