Trender att följa i sommar

63696-46 filippa 63696-44 63696-39

Dessa fyra plagg tycker jag är sommarens fullpoängare och jag ska använda dem så flitigt jag bara kan!

Skjortklänning/Herrskjorta:
Ska leta upp antingen en skjortklänning eller herrskjorta i nån second hand-butik och använda som klänning med skärp i midjan (som på Hermés visningar) eller ha till shorts eller tights.
Kate Bosworth är en av många kändisar som använder skjortklänning och jag tycker hon passar väldigt bra i den.

Jeansshorts:
På Filippa K's visningar syntes mycket shorts i olika färger och former. Men min favorit är nog ändå jeansshortsen som man lätt bara kan matcha med ett vitt linne och en kofta för att vara snyggast i Sverige.
En kändis som bär upp sina jeansshorts snyggast är självklart Kate Moss. Även Kirsten Dunst var vårsöt i sina par.

Vitt, vitt, vitt!: Det ska vara vitt på allt i sommar! Linnen, klänningar, kjolar, shorts, blusar etc etc. Jag äger dock inte så många plagg i vitt men jag ska flitigt använda min vita sommarklänning, min kortare gina tricot-klänning, mitt linne och så ska jag köpa mig en vit blus också. Jättefint att matcha till vitt är bruna sandaler eller andra bruna skor.

Söta sommarklänningar: Åh jag tycker det är så underbart att klänningen är inne i sommar, det är så härligt att se folk på stan i sina egna personliga klänningar i alla möjliga olika mönster och färger. Själv ska jag använda min vita sommarklänning, den korta vita bomullsklänningen och min nya tunna blå klänning med ränder när jag går på stränderna i Torquay i England i sommar...åh! Iallafall så skulle jag gärna köpa en till ifall jag hade råd..typ en sån där blommig som Sienna har, eller en prickig som Kate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback