sommar..sommar..sommaaaaaaar

Ah shit, nu har sommaren börjat, bara sådär. Kom hem från Hultsfred i förrigår. Det var riktigt trevligt därborta, precis som jag kom ihåg det från -05, stämningen, folket, omgivningen... lööv it <3
Såg många bra band och artister men de bästa var väl antagligen kent, babyshambles, the sounds, phoenix och HIM. Babyshambles var nog häftigast att se..måste väl erkänna för att en viss
Pete Doherty är sångaren. Han var väl som man tänkt sig :P "By the way, where is my hat?" sa han :D hihi. Självklart kan man förutom att se massa band shoppa lite också. Det jag köpte var: En rosa Pete Doherty t-shirt, en grön SMK t-shirt, en röd I'm from Barcelona t-shirt, en dödskallesjal (vilket var väldigt populärt att köpa) och en grön 'sportjacka' .  

    

Även fast man inte kan tro det så var det många modemedvetna människor som fanns på festivalen. Många klänningar syntes till, även tightsen och en tjej jag såg hade nästan exakt kopierat stilen Kate har när hon är på festival, snyggt var det!

Nu är jag iallafall hemma och det dröjer inte länge förrän jag åker iväg igen. Redan på måndag åker jag och vännen Sophie på språkresa till Torquay i England. Ska både bli roligt och spännande..men jag är såå orolig för maten, jag som är så kräsen kommer nog inte äta någonting :( Iallafall så måste jag in till stan imorrn eller i övermorrn för att inhandla det sista. Det är inte så mycket..typ bara necessär och jeansshorts. Sen måste jag ha en yoghurtglass of course!

Idag var jag med pappa in till en tapet- och måleri-affär för att försöka hitta tapeter till mitt rum som ska göras om i sommar (skisser etc. kommer senare). Vi hade väldigt svårt att komma fram till något bra så vi fick till slut ringa efter mamma som fick komma och hjälpa till. Tll slut bestämde vi att snyggast blir att måla mitt rum i en vitbeige ton och sedan på kortsidorna sätta upp tapeter som ser ut så här:

Till det ska jag ha mina röda, svarta och vita möbler. Oh, can't wait tills vi ska börja fixa :D

Dagens outfit:
img
tights - Lindex
långt vitt linne - Gina Tricot
grå kofta - MQ
dödskallesjal - Hultsfredsfestivalen :P

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gillar sakerna som du köpte på hultsfred och även tapeten :D

2006-06-21 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback