Fynd från igår

Igår var jag med Maria in till staden. Underbart väder när vi gick runt där under hela dagen. Sedan när vi var klara avslutade vi det hela med en cafécooler från sevvan. Shit vad god den är!
Här är iaf det jag köpte:


grönt och rosa nagellack och ljusrosa rouge från Make Up Store, topplack från depend och svart från mavala, mascara Unstoppable från Maybelline, ögoncreme från Nivea och pärlörhängen från ur&penn.

Hela min familj mobbar mig för dom här, men jag tyckte dom var snygga. 99kr från Åhléns.
 
Väska från Indiska, kedjan kan man vika in så att man bara håller i väskan. Den ska jag ha på skolmiddagen.

kilklackskor från Wedins. Kör på säkert kort med inte alltför höga klackar för att slippa pinsamheter. Dessa ska jag också ha på middagen. På tårna ska det rosa nagellacket från make up store sitta :)


Kommentarer
Postat av: sop

vilka fina saker :)

2006-06-04 @ 20:15:27
Postat av: emilia

Fina saker:)
Ska kolla in väskan:)

Postat av: Johanna

Glasögonen var ju mega fina! Konstig family du har! ;)
Och väskan var också fin.
Du kommer att se stunning ut på middagen! :D

2006-06-05 @ 11:04:49
URL: http://www.johannasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback