London Calling....

 Utsikt från London Eye
Utsikt från London Eye

För ungefär 3 veckor sedan kom jag hem från min språkresa i Torquay i England. Bortsett från att min nya kamera blev stulen tredje dagen (tur att Sophie hade med sig sin), har jag haft väldigt trevligt. Torquay är en väldigt mysig stad med sina små hamnar, mysiga stränder och trevliga människor. Och tro det eller ej, men det finns faktiskt palmer där också ^__^
Efter 2,5 vecka i Torquay bar det av till London !! Shit vilken stad alltså, helt underbar! Där skulle jag verkligen kunna tänka mig att bo.
Tänkte visa grejerna jag köpte, dessvärre blev det inte så många pga brist på pengar och plats i resväskan. Och så fick vi faktiskt bara 3 timmar shoppingtid. Lite lamt tycker jag.

     

- En kviltad väska för bara £5! Ett riktigt fynd tycker jag :)
- En t-shirt med Wonder Woman-tryck och guldhalsband med vingar (som påminner lite om Mary-Kates FUCK-halsband) köpt på Urban Outfitters.
- Grå t-shirt med tryck från Topshop.
- Tygväska med blå blommor från Primark.

Jag och Johnny depp
Hollywoods nästa par? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Johanni

haha, önsketänkande, eller hur? fast han ser faktiskt ganska verklig ut...aaaaaah, han e så snygg! :)

Postat av: sarah

jag blev lite småchockad först måste jag säga, det är inte varje dag ens kitten hänger med johnny depp..eller?

2006-10-04 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback