Hösten kommer snart..

                                     H&M höst
Om jag måste välja en årstid som favorit så är det nog ändå hösten. Färgerna, vädret, regniga dagar då man måste vara inomhus...det gör mig helt lycklig! :D
Årets höstmode gillar jag även skarpt. Koftor med stora knappar, grått och andra murriga färger, stickat..precis lagom för mig som alltid har så himla lätt för att frysa.
Efter att ha kollat igenom H&Ms höstkatalog så har jag samlat på mig några favoriter som jag funderar på att beställa.
Det är:
- En brun lång kofta
- Brun skinnjacka
- Svart/grå basker
- Svart/grå halsduk
- beige/brun kofta
- grå långärmad tröja med svarta ränder
- ljusa jeans


Ja, hösten närmar sig med stormsteg. Men, sommaren är inte slut än. Självklart ska jag fortsätta att sola, bada och klä mig i mina sommarkläder så länge det går, det är ju ändå bara sommar en gång om året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback