mjau jag e en liten kyckling

Loooov, så nice. Kom hem från Freja idag, vi har shoppat massa grejer till mig å min dansgrej (stackars fruff) och lite annat sött.
I måndags hade jag också en försenad födelsedagstjejmiddag (med tanke på att jag fyllde år i februari ^^), vilket var väldigt trevligt. Fick födelsedagspresenter som var väldigt fina. Bland annat den här
koppen av Maria, en ljusstake och jättesött halssmycke från Sophie, "Ebbas stil" från Johanna och sen massa annat smått och gott.
Men ja, som sagt. Var och storshoppade med Freja igår. Kollade runt i massa second hand's där jag köpte min väska (smyckena är en kombination av ett hänge från H&M och ett från Ur&Penn). Köpte också en rysk sjal på Åhléns. Det andra jag köpte lägger jag upp sedan.

Testade också min (mitt?) efterlängtade lockgelé och resultatet blev..bra :)

63696-10

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud vilken söt bild på dig! :D

2006-04-18 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback