lalala


jää, Lajni är igång igen. Det här med att skriva regelbundet är inte riktigt min grej, men jag ska försöka förbättra mig.
Hela den här veckan har jag legat till sängs. Har nog sovit runt 100 timmar eller nåt sånt ungefär. Men ändå har allt vart sjukt jobbigt. Feber, sömnproblem (faktiskt), förkyld..är lite på bättringsvägen nu iallafall. Men har vart borta en hel vecka ifrån skolan vilket inte känns helt superduper. Har en himla massa att ta igen anar jag.
De dagar då jag inte legat och svettats i feber så har jag fördrivit tiden genom att bläddra igenom olästa tidnings och hittat så himla mycket grejs jag vill ha. Detta är aktuellt för Lajni just nu:
-
Rosebudsalvan
- Cityshorts - finns tusen olika [BILLIGA] shorts på Åhléns just nu, ska nog satsa på ett par svarta.
- Vitt ribbat linne - passar ju till Allt! :)
- ljusa, lite slitna jeans från H&M (&denim) - har upptäckt att jag inte har några normala ljusa jeans i min garderob :o bara baggy's. MÅSTE HA helt enkelt.
- Brun skinnjacka
- Somrigt linne
- Halsband och örhängen från Made by me. Mina favoriter är "Go to the moon", "Rasberry blue", "Green Spring" och "So shiny".

Gillade den här bilden på Jessica Alba i sina söta gummistövlar. Ska köra på mina svart/rosa denna säsong. Fler borde våga ha sina söta gummistövlar tycker jag :)

Suri och Moses hit och dit. Det bara vimlar av bebisar i Hollywood just nu. Men coolast är ju helt klart Angelinas och Brads lilla tjej Zahara. Hej jag är mycket coolare än dom andra kändisbarnen liksom. Gillar denna bild, haha :D


                                                                                                                               63696-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback