Glad påsk era offer

Jaha...påsk. Ska fira påsken med några bekanta ute i Bromma, blir nog trevligt. Igår åkte jag med Maria in till stan och kollade en massa. Vi skulle försöka hitta en klänning som hon kan ha till stadshuset, men det blev inget köpande. Men en massa söta klänningar hittade vi minsann.
Sen gick vi runt och lojade en massa och jag blev helt förälskad i en gul omlottkofta på H&M och en grå kofta på MQ. Jag har blivit helt obsessed av koftor. En kofta tillsammans med ett ribbat linne kan inte bli fel. Koftigt.  Iallafall så blev det inget köpt igår, förutom glass från Montis och en kedja till min lilla  redan utsmyckade väska. Men hela dagen igår gick jag runt och tänkte på dom där koftorna och drömde om dom på natten också så jag kunde inte låta bli att åka in till stan nu idag och köpa dom. Och som Ebba säger, blir du kär i ett plagg - köp det!
Och sen har jag fått min Ipod nano (svart såklart!). Skitfrän!

påsk                                                     63696-12

Blir riktigt vårig i hjärnan när jag ser den här bilden på Chad Michael Murray's flickvän Kenzie Daltons otroligt söta
klänning.

 Lindsay Lohan har blivit vaxdocka! Kläderna nailade dom väl..men ansiktet..nja..

Och detta inlägg avslutar jag med en bild på Lindsay Lohan i en riktigt snygg outfit, Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback