aaahh rödhårig igen!!!

I tisdags så färgade jag håret. Det var menat att mitt rödbruna hår skulle bli typ..gulblont. Men det blev rödblont istället ^^ Aja, mamma har köpt ett (dyrt) schampo som har en blond, blekande effekt.
Prövade den imorse och den funkade rätt bra faktiskt. Det blir nog bra så småningom.

Äntligen påsklov, har nog aldrig vart så ickestressad som nu. Nu kan jag äntligen bara slappna av och läsa alla mina tidningar som ligger olästa. Wiho!

Och på kändisfronten:
Cameron Diaz look på Kids choice awards var casual och riktigt snygg.
Paris Hilton är vardagssnygg när hon är på shoppingtur i Malibou.
Snyggot Jessica Alba visar en snygg stil (ok, lite sunkig kanske) att ha i vår och sommar. Avklippta jeans, linne och grå kofta.

blabla        rödblond
hår före                                     -                              hår efter

HAHA. typ ingen skillnad. Mer orange efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback